Kelioniuklubas.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
  • Partnerio turinys
  • Patarimai
  • Laisvalaikis
    • Žvejyba
    • Video
  • Kelionės
Kelioniuklubas.lt
  • Pradžia
  • Naujienos
  • Partnerio turinys
  • Patarimai
  • Laisvalaikis
    • Žvejyba
    • Video
  • Kelionės
  • Naujienos

Verslo kelionių segmente Vilnius atsilieka nuo Rygos – trūksta patogių tiesioginių skrydžių

Verslo kelionės iš Vilniaus

Keliaujančiųjų iš Lietuvos verslo reikalais pirmuoju pasirinkimu dažnai tampa ne Vilniaus, o Rygos oro uostas, galintis pasiūlyti daugiau tiesioginių skrydžių ir patogesnius jų laikus. Tai lemia faktas, kad Lietuvoje labiau koncentruojamasi į atostogų, turistines kryptis. 

„Atostogų kryptims būdingas sezoniškumas, tad skrydžius paprasčiau suplanuoti, kaip ir skrydžių užimtumą bei išvykimo ar grįžimo laikus. Tuo tarpu verslo kelionės mažiau sezoniškos, todėl aviakompanijoms sunkiau planuoti skrydžių užimtumą verslo kryptimis. Šiandien Lietuva, palyginti su kaimynine Latvija, šiuo klausimu užima prastesnę poziciją – iš Rygos oro uosto verslo keliones planuoti paprasčiau nei iš Vilniaus, labiausiai dėl didesnio krypčių, kurias galima pasiekti be persėdimų, skaičiaus“, – sako kelionių agentūros „Baltic Clipper“ generalinis direktorius Egidijus Vaišvilas.

Iš Rygos oro uosto be persėdimų šiuo metu galima nuvykti 59 kryptimis, o iš Vilniaus – 52. Be to, beveik 70 proc. Vilniaus oro uosto keleivių keliauja su žemų kainų aviakompanijomis.

Pagal „Eurocontrol“ duomenis, paskutinę gegužės savaitę Lietuvoje buvo 16 proc. mažiau skrydžių, nei atitinkamą savaitę 2019 metais. Tiesa, Latvijoje bendras skrydžių skaičius nuo iki COVID pandemijos buvusio lygio atsilieka dar labiau – 28 proc. 

Svarbesni tampa tiesioginiai skrydžiai 

Populiariausios verslo kelionių iš Lietuvos kryptys oro transportu šiandien yra Vokietija, Skandinavijos šalys, išlieka nemažas susidomėjimas skrydžiais į Briuselį. 

„Verslininkams svarbu, jog tiesioginis susisiekimas su Europos Sąjungos (ES) sostinėmis būtų reguliarus tiek žiemą, tiek vasarą ir bent 4-5 kartus per savaitę. Be to, verslo partneriams labai sunku paaiškinti, kodėl žiemą neliko tiesioginio skrydžio iš Briuselio į Vilnių. Tokie sezoniniai skrydžių sustabdymai kenkia verslo aplinkai“, – sako E. Vaišvilas. 

Jis akcentuoja, kad Lietuva turi sėkmingos praktikos, kaip pasinaudojant Maršrutų plėtros fondu užtikrinti verslui svarbų reguliarų susisiekimą oru. Pavyzdžiui, skrydžiai į pačiame Londone esantį Sičio oro uostą yra ypač patrauklūs, nes taip sutaupoma daug laiko kelionėms iš ir į oro uostą. Jei bus sutarta tęsti šiuos skrydžius ir po spalio mėnesio, labai svarbu, kad nebūtų pertraukos pasibaigus vienai finansavimo programai ir pereinant prie kitos.

Pasak pašnekovo, verslo keliautojams iš Lietuvos šiuo metu aktualus ir patogesnis skrydžių laikas. Dauguma skrydžių verslo kryptimis iš Vilniaus oro uosto vyksta anksti ryte. Tai nepatogu verslo keliautojams iš Vakarų ir Šiaurės Lietuvos miestų. 

„Dėl šios priežasties dažnai klientai pasirenka vykti į Rygą ir skristi iš ten, arba turi nakvoti Vilniuje. Galbūt situaciją keistų patogesni keliautojams verslo krypčių reisų laikai. Tai aktualu tiek išvykstantiems, tiek atvykstantiems. Taip pat girdime iš keliautojų, kad reikėtų daugiau skrydžių reisų. Skrydžiai verslui svarbiomis kryptimis vykdomi ne kasdien – tuomet tenka planuoti grįžimą pagal skrydžių tvarkaraštį, o ne pagal poreikius, rinktis jungiamuosius skrydžius, užsakyti papildomas nakvynes, kas išaugina kelionės kaštus ir dažnai paskatina ieškoti skrydžių iš kitų, kaimyninių šalių“, – teigia „Baltic Clipper“ vadovas. 

E. Vaišvilas pastebi, kad auga įmonių poreikis keliauti į parodas ir pas partnerius kituose žemynuose, todėl vis aktualesnis tampa jungiamųjų skrydžių dažnumas. Tokiu atveju labai svarbu patogiai pasiekti tarpinį kelionės tikslą. Visgi, tiesiogiai iš Vilniaus verslo keliautojai negali pasiekti, pavyzdžiui, Madrido, iš kur labai patogus susisiekimas su Pietų Amerikos žemynu. Tiesiogiai nuskristi negali ir į Balkanų šalių sostines ar kitus verslui svarbius miestus.  

„Vertinant realijas, jog kito skrydžio tenka laukti 3 ar daugiau valandų, visuomet rekomenduoju tranzito oro uoste užsisakyti verslo ložę, kur galima patogiai dirbti, rasti užkandžių bei gėrimų“, – pataria jis.

Populiarėja alternatyvos skrydžiams 

Pašnekovas sako, kad nors verslo kelionėms klientai nori kuo dažnesnių skrydžių, tačiau aviakompanijos visada planuoja maršrutus ten, kur daugiau keleivių, o Lietuvos rinka yra sąlyginai nedidelė. 

„Reguliarūs skrydžiai, kurie paprastai reikalingi verslo kelionėms, yra planuojami pusmečiui ir jau šiuo metu derinamas žiemos sezono tvarkaraštis. Be to, labiau priklausomi nuo aviakompanijų sprendimų esame ir dėl to, kad neturime nacionalinio vežėjo“, – sako E. Vaišvilas. 

Jis pastebi, kad po pandemijos turistinės ir verslo kryptys tapo labiau susijusios tarpusavyje. Skrydžių dažnumas nėra toks, kad keliaujantys verslo reikalais visada galėtų išvykti ir grįžti tą pačią dieną, taip pat aktyviai naudojamasi papildomomis galimybėmis pažinti miestus, į kuriuos vykstama, aplankyti renginius.

„Verslo keliautojams esminė sąlyga planuojant keliones yra laiko taupymas. Tad svarbu, kad jų planai nesužlugtų dėl skrydžių atidėjimo ar atšaukimo, galimų streikų valstybėse, į kurias vykstama. Tokie keliautojai, kitaip nei atostogauti vykstantys gyventojai, visus kelionės planavimo reikalus linkę perduoti patirtį turinčioms agentūroms, galinčioms proaktyviai valdyti kelionės eigą 24 val. per parą“, – kalba kelionių agentūros vadovas.

Pasak E. Vaišvilo, tiek dėl patogesnių laikų ar mažesnių kainų, tiek ir dėl tvarumo verslo keliautojai dažniau renkasi alternatyvias lėktuvams transporto priemones. Po skrydžių antras pagal populiarumą yra susisiekimas jūrų keltais, trečioje vietoje – kelionės traukiniais ir autobusais. Iš Lietuvos keltais galima pasiekti Vokietijoje esančius Kylį, Rostoką bei Travemiundę, Švedijos miestus Karlshamną ir Treleborgą. 

Verslo klientai dažnai renkasi ir automobilio nuomą arba privačius pervežimus automobiliais ar mikroautobusais, nes taip gali dar lanksčiau planuoti savo keliones.

Kiti įrašai
Indijos vandenyno pakrante
View Post

Iš Vilniaus į Keniją bus galima nuskristi be persėdimų

Finnair
View Post

„Finnair“ žiemos sezone siūlys dažnesnius skrydžius tarp Vilniaus ir Helsinkio

Vilniaus oro uostas
View Post

Inovacijos ateina į Vilniaus oro uostą – kokie patogumai lauks keleivių naujajame išvykimo terminale ir aplink?

Emigrantai kelionė namo
View Post

Sklandesniam grįžimui į Lietuvą emigrantams pataria pasirūpinti keliais dalykais

GPU irenginiai VNO
View Post

Europos Komisija skyrė paramą Lietuvos oro uostams ir Rygos oro uostui: bus plėtojami modernūs elektros energijos projektai, kurie mažins poveikį aplinkai

Atostogų pabaiga stresas
View Post

Atostogų sezono pabaiga: kaip neiššvaistyti gerų emocijų ir į darbus grįžti be streso?

Oro balionai skraidymas
View Post

Pakoreguota karšto oro balionų skrydžių tvarka: pilotai ir „Oro navigacija“ vadovausis vienodais vėjo duomenimis

SAUgoma ir TAU
View Post

Mobili programėlė „SAUgoma ir TAU“ – patogesnėms ir tvaresnėms kelionėms po saugomas teritorijas

Kelionės nerimas
View Post

Didžiausią nerimą keliautojams kelia skrydžiai lėktuvu, ligos ir traumos

NAUJIENOS

Dviračių takų plėtra

Pėsčiųjų ir dviračių takų plėtra: gyventojai dviratį ima matyti ne tik kaip laisvalaikio priemonę

Avion Express

„Avion Express“ išplėtė orlaivių parką iki 50-ties lėktuvų

Vilniaus oro uostas

Augantys keleivių srautai bei poreikiai skatina nuolatinį Vilniaus oro uosto atsinaujinimą

Atostogos kartu ar atskirai

Atostogos kartu ar atskirai: geriausiai pailsime su artimaisiais

Nida festivalis Red Bull 211

Nidoje – renginių maratonas: elektroninės muzikos festivalį keičia sporto fiesta

Funsalio turgus

Ruošiatės keliauti į Madeirą? 6 unikalūs suvenyrai, kuriuos norėsis vežti ne tik artimiesiems, bet ir sau

PATARIMAI

Keliaujame drauge su savo augintiniais. Ką verta žinoti?

Ką reikia žinoti keliaujant apie kelionių draudimą?

Ką reikia žinoti renkantis paspirtuką?

Svarbiausios kosmetikos priemonės, kurias būtina pasiimti keliaujant

telefonas sušlapo ką daryti

Pramogos prie vandens – pavojus telefonui: kaip suteikti pirmąją pagalbą sušlapusiam įrenginiui?

Kaip tinkamai degintis

PARTNERIO TURINYS

Skubus fototechnikos taisymas Vilniuje

Telefono remontas karantino metu

Aktyvus laisvalaikis su dviračiu

MANFROTTO trikojai puikioms akimirkoms įamžinti.

Patogus poilsis gamtoje – misija įmanoma!

Kaip elgiasi gyvūnai kelionės metu

LAISVALAIKIS

Vasaros meniu

Andrea Motis

Festivalyje „Amber Wind 2022“ Palangoje – Ispanijos džiazo žvaigždė Andrea Motis

Pigūs produktai sveikatos neprideda

Renginiai Kaune

Birželio renginių prognozė: šiuolaikiniai festivaliai ir unikalios patirtys

Skrydis oro balionu

Skrydžio rėžimas

Su skrydžio režimu atsisveikinsime jau birželį: fizikos mokslų daktaras aiškina, kodėl nuo šiol galėsime naršyti skrendant

Karolina
Kelioniuklubas.lt
  • Reklama
  • Kontaktai
Projektai:  statybajums.lt / manosveikata.lt / automedia.lt / skaitome.lt / verslo.tv / seostraipsnis.lt / mokslozinios.lt / zvejosapnas.lt /  motinyste.lt
Partneriai:  Automobilių nuoma / Bikko.lt

Input your search keywords and press Enter.